söndag 3 oktober 2021

Utställning i Vilsta


Igår, 2/10-21 var jag på uställning för polarhundar i Vilsta. Med mig hade jag hundarna Bielkersmils Titan of Polar aka Tuffs, Bielkersmils  Zora of Frej och Bielkersmils Belaya of Nemo.
Med hundar från Bielkersmils deltog också Madeleine med Zerak of Frej aka Zerak och Sussi med Bielkersmils Esko of Avici aka Shiro.
På plats för att se hur en utställning går till, var Kajsa med man och Bielkersmils Eiko of Avici aka Scott - hoppas vi ses igen på någon utställning framöver.
Alla Bielkersmilshundarna skötte sig utmärkt och det var så skoj att träffa mattar, hussar och deras välskötta trevliga hundar.
Jag ser fram emot att ses fler gånger!
Resultat från utställningen:
Bielkersmils Zora of Frej fick excellent, liksom Bielkersmils Belaya of Nemo, båda blev oplacerade.
Bielkersmils Titan of Polar fick sitt första Cert, blev BIR bruks  och BIS 2 bruks- så stolt över honom

Jag hade också en uppfödargrupp där Titan, Zerak, Zora och Belaya ingick. De blev BIS-uppfödargrupp - riktigt skoj. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar