Yesterday Honya and Crux had a nice 18km run to Ångsågsviken with Håkan and Monika. Once there they took a well-deserved and refreshing swim.
Today it was Nanu, Honya and Freya's turn to go on a 14km run with Håkan, Monika and Jonas.
Tuff's eye looked perfectly fine yesterday but today he has a lump above his eye so tomorrow I will probably have to take him to the vet again - unfortunately. I have spoken to the vet today who said I should squeeze the lump to see if something came out of it, which it didn't.
The puppies are growing and doing well and now there are only three weeks left until they are to move to their new families.
_________________________________________________________________
Igår fick Honya och Crux en fin löptur på 18km till Ångsågsviken med Håkan och Monika. Väl framme tog de ett välförtjänt och svalkande bad.
Idag blev det Nanu, Honya och Freyas tur att följa med på 14km löprunda med Håkan, Monika och Jonas.
Tuffs öga såg helt bra ut igår men idag har han fått en bula ovanför ögat så imorgon måste jag troligen till veterinären igen med honom - tyvärr. Jag har pratat med veterinären idag som sa att jag skulle klämma på bulan för att se om det kom var, vilket det inte gjorde.
Valparna växer och mår bra och nu är det bara tre veckor kvar tills de ska flytta till sina nya familjer.

































