Even though the weather was warmer than yesterday, the puppies were allowed out into the kennel today. When the temperature had dropped a bit in the afternoon, I took everyone out to the kennel where our most confident bitch, Isha, walks.
Naaja was already there and when the first puppy was let in to the two bitches, Isha curiously sniffed the puppy while Naaja calmly watched. The puppy was completely unfazed and when I had let all the puppies in, Isha went into a dog house and lay down while Naaja nursed the puppies.
Since Naaja is a bit shy, I get really happy when I see how confident the puppies are in new situations and curious when, for the puppies, unknown people come and say hello.
______________________________________________________________
Trots att dagen har bjudit på varmare väder än igår så fick valparna komma ut i hundgård idag. När temperaturen hade sjunkit lite på eftermiddagen tog jag ut alla till hundgården där vår tryggaste tik, Isha, går.
Naaja var redan där och när den första valpen släpptes in till de båda tikarna nosade Isha nyfiket på valpen medan Naaja lugnt såg på. Valpen var helt oberörd och när jag hade släppt in alla valparna gick Isha in i en hundkoja och lade sig medan Naaja gav valparna di.
Eftersom Naaja är lite skygg blir jag riktigt glad när jag ser hur trygga valparna är i nya situationer och nyfikna när det kommer, för valparna, okända människor och hälsar på.

.jpg)
.jpg)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar